2008. szeptember 25.

Egy kis nosztalgia, Japánról 2000



Japánt egy kiállításnak köszönhetem, ezt a szép standot egyedül rendeztem be, nem volt könnyű a hatalmas és nehéz szönyegeket elrendezni, de megérte.

Szállodám az Osakai hotel Nikko volt. Jó néhány prospektus ismertette, hogy mit kell tenni földrengés esetén. Például be lehet bújni a keményfa asztal alá. Ez (tekintettel a japánokétól eltérő méreteimre) megoldhatatlannak tünt. A második opció, beállni a fürdőszobába. Éppen ezt gyakorolom.
A harmadik kép egyTokyoi fényképezőgép szaküzletben készült, ahol megvettem életem nagy vágyát, egy hiper-szuper Olympus Trip fényképezőgépet. Olyan jó volt, hogy "csak" 5 év alatt ment ki (műszakilag) a divatból. A kép az eladót és engem örökít meg a sikeres üzletkötés után.


Az első képen a Kiotói Császári kertben, a híres gyönyűséges Arany-pagoda előtt állok, ez a kert és persze a királyi palota elképesztően szép. A másik képen - még mindig a császári palotában - kiránduló Tokyói gimnázisták éppen futásnak erednek, mert óvatlanul leültem melléjük a padra - talán a látványomtól, hát ilyen ijesztő lennék???

A többi kép Osakában készült, a Kabuki Szinház előtt, ahova sajnos nem jutottam be.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: