2010. október 17.

Magyar Egészségügy. Nem is tudtam, hogy ma még használ valaki faxot?

Olyan jó 8-10 évvel ezelőtt azt mondta a fiam, hogy mama, ma már senki nem használ faxot, add el, vagy ajándékozd el... ma már kizárólag e-maileznek az emberek... egyetértettem, és a faxot elajándékoztam.
Rosszul tettem!
Ágyat kellett foglalni egy nagy budapesti kórházba, egy kisebb beavatkozásra, de telefonon ez nem lehetséges, mert az a mellék, amit fel kell hívni ez ügyben, egyszerűen nem veszi fel napokon keresztül a kagylót.
Sem közvetlen hívásra, sem a központon keresztül....
Gondolom az én költségem kivárni - sokszor 30-40 csengetést - hiába...
Viszont megfigyeltem, hogy a csengetés egy idő után megszűnik és átmegy fax-hangra, csengetésre...
Óh, gondoltam itt a megoldás. Kerestem valakit akinek van faxa, hátha így sikeresebb leszek!
De nem így történt. A hang oké, de a készülék a faxot nem fogadja...
Kérdéseim: 1. miért nem? 2. Miért nem tudok én e-mailt küldeni nekik, amit, akkor válaszolnának meg amikor akarnak, amikor idejük és kedvük van ehhez...
Persze ehhez a szolgáltatáshoz messzemenően szükséges, hogy ne nézzék a beteget totál idiótának, "bácsinak" néninek", legfeljebb "ketteskének..."
Megoldás: személyesen kell bemenni, megpróbálni megtalálni őket... és feltenni a kérdést: csókolom, megvan a holnapra - hetekkel ezelőtt megígért ágy?
Mert három héttel ezelőtt nem volt meg! és ez a tény csak délben 1 órakor derült ki (addig éhgyomorra várt a beteg...)

Nincsenek megjegyzések: