2010. október 28.

Egy igazi jó kis konferencián vettem részt a Sofitelben (Pesten)

A szálloda, a leánykori nevén a Hyatt volt...  kár, hogy most már nem az, nekem nagyon hiányzanak az emeletekről lefolyó gyönyörű zöld ÉLŐ futónövények...
most sajnos csak pár vacak műanyag - örökzöldnek tűnő - néhol enyhén poros műgumi helyettesíti őket.
És persze egyáltalán nem lógnak le a teraszokról...
na mindengy
Viszont találkoztam Szilvivel, aki éppencsakhogy átutazott Budapesten...és pár órára sikerült összefutnunk, majd megfagyott a hűvös, vacak esős időben. Hát igen, arra feléjük jobb idők járnak...

Nekem szerencsém volt, mert az emeleti sehovanemnéző reggeliző terem betelt, és engem átirányítottak a földszinti étterembe, ahonnan ezt a csodaszépet láttam az ablakból
kár, hogy nem sütött a nap
a kaja viszont remek volt...


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: