2009. március 8.

Emiratesen hazafelé


Emirates Business osztályon utazni nagyon jó, nagyon kényelmes (és nagyon drága dolog).
Én az eddigi pontjaimat váltottam be erre a luxusra. Annyit sajnos ugysem tudtam volna soha "összerepülni" hogy egy ingyen repjegy kijöjjön belőle (a múltkor pedig elveszett a csomó lejárt pontom) így most "okosabb" voltam, odaadtam a pontjaim nagyrészét és fantasztikusan repültem haza.
Már úgy kezdődik az utazás, hogy limuzint küldenek az utasért. Ha Abu Dhabiban lakik, olyan 160 km-re a repülőtértől, akkor oda. A váróterem olyan mint egy 5 csillagos szálló reggelizője, jó kis terülj-terülj asztalkákkal, remek kajákkal. És persze ingyen.
A gépen az ülés teljes összkomfort. Egészen le lehet fektetni az ülést, és be lehet kapcsolni a többfokozatú masszírozó gépet, amely a tarkótól a bokáig végigbizsergeti, felfrissíti az ember testét.
A rengeteg filmből a most bemutatott Ausztráliát választottam Nicole Kidmannel, remek film volt, na meg másodiknak a legújabb BOND (James Bond) filmet. És már meg is érkeztünk Bécsbe. Sajnos.
Ott jó cudar hideg, eső, és nagyon udvariatlan, szigorú, pattogós hangú osztrák vámos-asszony várt. Ez utóbbi el is kapott egy fordulóra, de hát ebben a córeszben tényleg nem vettem semmit. Pár gyerekjáték, összesen nem érte el az 50 Eurót!
Meg azután arra gondoltam, drágaszépkövér vámosnéni! hol vagy te a régi jó ferihegyikeményfiúkhoz az átkosban? akik több mint 20 éves külkeres kibeutazásaim alatt soha nem találtak semmit nálam (legtöbbször nem is lett volna mit!) szóval drága kis Schengenkéim, sehol nem vagytok,... csak egymás idejét raboltuk.
De az speciel nekem nem esett jól

Nincsenek megjegyzések: