2009. február 10.

Kint hull a hó....csak kicsit pelyhes, inkább vizes...

Nagyon szomorú idő van! Szomorúan hull a vizes havas eső! És nagyon szomorú időket élünk.
Káosz, bűnözés és bizonytalanság. Leszúrnak a hétvégén egy fiatal, óriásira nőtt sportolót, aki ebbe bele is hal, majd ma a Dunába esik egy helikopter, mert ki tudja miért, fotózni akarnak egy szennyvíztisztító építkezést, a megrendelő (cégvezető) ebbe bele is hal. Micsoda felesleges, hiábavaló szerencsétlenség! A fotós, meg a pilóta szerencsésen túléli... a helikopter totálkáros.

Ha belegondolok, hogy úgy tíz éve én is filmeztem (referencia film a cégnek!) a Százhalombattai Olajfinomítót a MOL-nak, és nem sokon múlott, hogy nem történt baleset. A kivételesen szemét pilóta átadta a botkormányt egy embernek (egy GAZDAG embernek) - haverjának, aki csak "gyakorolni akart" hogy meglegyen a pilóta vizsgájához szükséges repülési óra. Miközben a gépe tele volt civilekkel, velünk! A gyakorló, rendkívül antipatikus Ko...y "úr" - amellett, hogy rosszul, bizonytalanul rángatta a gépet, még minden felelősség tudatnak is a híján volt! Például 40 méterre leszállt a finomító területén ! pedig csak 100-ra szabad... a visszafelé vezető úton felvitte a gépet 1000 méterre, pedig csak 400-ra volt engedélye!
E közben egy operatőr kolléga ki volt kötve a nyitott(!) ajtóba, én meg csak kapaszkodni tudtam, mert nem ért át a biztonsági öv. Soha nem féltünk úgy mint akkor. A mi hangunkat nem hallotta senki, elnyomták a rotorok hangjai.
Szerencsére vigyázott ránk az ég! (Így utólag is megköszönöm.)
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt a mai szerencsétlenséget nem lehetett volna elkerülni.
Emberek!
Nektek is vigyázni kell olykor.

A képen két porcelánbaba látható, amelyeket egy Korfu üzlet kirakatában fotóztam. Ehhez a témához, inkább egy kicsit giccseset, mint rémeset akartam kitenni.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: