2006. december 29.

Legkedvesebb Decemberi képeim


Ez a kép a Hatta poolsnál készült, ahol a kősivatag közepén csodálatos fürdőzésben volt részünk. Én háttal ülök a sziklán, mellettem Mark, angol túravezető, Anna barátnőm és Szilvi. Állnak Ádám, és Mohammed a Dubai Önkormányzattól, továbbá goai barátunk, akinek elfelejtettem a (megjegyezhetetlen) nevét.
Nem tudom, hogy fürödtem-e szebb helyen valaha is?




Az öt csillagos nagyon öreg (30 éves!) Hatta Fort Hotel kertjében kávézunk. Ez a szálloda tényleg a pusztaság közepém kinőtt paradicsomi oázis.
Itt lakik a csend és a nyugalom maga. Szeretnék ide visszajönni egyszer, és itt eltölteni pár napot.
A képen Ádám, Garai Anna, Bulcsú, Mark és én. Körülöttünk Omán és Al Ain hegyei magasodnak. Ekkor még nem tudom, hogy a Hatta igazából milyen magas, meredek, köves és szűk, de felejthetetlen.







Ez a kép Abu Dhabi mellett készült az ominózus homoksivatagban, naplementekor.

Az álló alak Bulcsú, aki mindig minden lehetséges hegyre, dombra és sziklára csak úgy uccú felszalad.
De ebben a lélegzetelállító csodálatos pillanatban ő is csak állni tud! Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: